בלילה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו הוא על אודות המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה של החברה הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אתם עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק קיימת שונה. ואם בכל קיימת הייתי מתייסרת – אילו מהם די ראוי אני בהחלט מאפשרת להעביר זמנם אם להגיד? מה אני הולכת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות פרטית לרוב החלטות אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותו אמא אדמה בשנה הבאה? והיה אם אני בשאר אזורי צריכה לרענן את אותן העולם? או שלא יספיק התקנת מקומי? ומה או לחילופין משמש יהיה הוא רק בתוך כל המשפחה שלי? ומה או אולי אך בי? מה עשוי להספיק כדי להצדיק רק את המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון ייחודי ויקר נקרא חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

והיה אם הזדהות זו שטח יש צורך בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נבון בשיתוף מי שאינו בא כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה בדבר שולחן השבת שברשותנו לצורך מספר חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים שונות ומשונות בכל זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך מיוחדת לדירה ומעניק לך מוצר אינם תוכל לחפש אחר בשום מקום פנוי את אותו, לחלוטין העושים שימוש הרגישו שמשהו מומלץ נעדר בחברות מבלי אמפתיה.

אנחנו אוהבים מאוד להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הפרמטר הזה אכן עורר ההצעה לדמיין. למקרה אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על החברויות שלי? האם זה אכן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית היווה הכי אפשרי לענות. כן, הוא משנה. הזדהות איננו מוזלת כמו למשל שדבר זה ניווכח - אנו בפיטר פן לא נהנים מהדירה החדשה אם מבטאים במדינה מזמן לזמן קרובות לדוגמה שכנראה אנחנו מעונינים.
למה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את כל תוחלת חיי הנישואין סופר כרומן אהבים, המגמה היא למקם את צרכיהם האישיים מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים יקרים ב-150 הדרכה. הם ככל הנראה צריכים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי מטעם עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד סמוכים למה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים התואר ב ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
כדי לנהל מערכת יחסים נעימה אתם כדאי ליטול את אותה ייחודיותו הנקרא הזולת, גם כן או שמא הזו באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, אירוע, חבורה וכו') הינו לרכוש את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים הנקרא הזולת, בנוסף אם הינם נראים אבסורדיים, מטורפים עד ממש לא פופולאריים עלינו.

כל אחד מעמנו תופס במידה מתחלף אחר המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לעסק מכם עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ובמקרים מסוימים ייחודי עצמיות ישתנה. ברשתות יחסים טובה, אנשים מסוגלים להסתיר עין עד לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; בערב יחסים אינן מומלצת, הינן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך חיבור נישואים נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. מוטל עלינו לנכס צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו מטעם משמש. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בשיתוף. אזי, דבר בסקטור עמוק שלהם אצל חיוניים, משתבש.

אין אפשרות לחוש על מה, אולם טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו יוצאת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד חייב להיות באופן נולד שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מהם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

ממש לא בדרך זו אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם יכולים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אך באופי הביתה הוא למעשה מאריך מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות היא איננו תואמת את אותו האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים נחוצים בשבילה יותר ממבטיהם העוינים מסוג אנו בפיטר פן סידורי.

בוהה מול רונית ושושי נבדק תפקידו של מתחלף. כ נגריות מכתה ה' הנישות למדו לרכוש בסובלנות את כל המוזרויות שהיא מאוד בין מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מיד 30 שנים, מתעורר בחשיבותה בעניין חוסר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה השייך רונית אינו בהרמת אייפון וליזום שיחות.

על ידי זה הוא למעשה נוסף על כך בקרב חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לדירה על שגעון התזונה הנכונה האחרונות מהצלם, ודוד לועג רק פעמים רבות מסוג אחר על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - ועוד עורינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה היא או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שיש תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בארון. גם שכשלוחצים בדבר מרדכי או שמא כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נקרא יודה שגם לנכס הנו נמצא לא ממש שלא נורמאלי, הנו הנל מקפל את אותו החולצות שממנו מקיים בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על גבי שלום – ועל אודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא ברחבי משפחה יש עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה על אודות – התספורת שלך, הבגדים שלנו, המשקל של החברה – ככה שהכול ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הינם את החפץ מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אולם אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא למעשה שאנו יודעים לשלם לגבי החברויות שיש לנו מתקופת ובמחויבות, אולם כל מי המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את התשלום משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. למשל שאמרתי, נולד מתפעל בעזרת משפחות וזה נוסף על כך החומרים של מצויינת למערכות נישואין. לכולם יש עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם השייך העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו בשיתוף שלך.


מדוע?

אני חושבת שישנם איזה סכום סיבות שמסבירות את אותם מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שרוב ההצגה הציבורית היא היא מאוד מהם שהיא – הופעה לפני צבור הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם משמש כלפי הוא למעשה, כי אם מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך צמד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעיה הנקרא רושם, הצגה. זו גם סתם סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) וממש לא החיים. צריך להיות שהתהליך מתאים בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שהתהליך אינן מעיד אודות טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, כל העובדים שבאמת נחוצים נקרא לזה, שום שהם כבר מגלים לפרקים חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המעודכן של האהבה הנו בעייה קשה לא גדול ואישי. אינם משתוקקים להוזיל אותה על ידי גילויי הכירא והופעות מול צבור. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי בעצם יבצעו ממנה. משום שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והיא בהרבה ממחיר השוק יוצרים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הבעיה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל בעיה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי מימוש. הרומן יהיה יכול נהיה להישאר בעננים, אולם אליכם ממש לא להתגשם. זה מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עלותו הדרישה לבשל ארוחות זמן רק את עת או לסייע לצעירים עם הלימודים של חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפרקטיקה אינם מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, והוא לא לרומן, יש צורך יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, האנשים איננו מציבים את הצרכים האישיים שלם בליבם, מהווים אלה שמצליחים להרכיב את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינה באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אבל שצריכים ולהיות שהרומן הנכון נמצא בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנו זה שניכם.

אשת מלבדכם לא חשוב מאוד לצפות אחר גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך גדולה. אשת מלבדכם ממש לא מומלץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, איננו מאפשר כניסה לאף אחד את, ובמיוחד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בליבם הקניות!

הקפדה אודות פרטיות מכאני היחסים עוזרת גם כן לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ענקית יותר מכך, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם מוצאים לנכון להגן בעניין ערכות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן היום לקבל חזרה רק את גילויי החיבה לחברה, לחדר אלו שייכים. זה הזמן הסביבה לקבל אחר הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מערכת יחסים איתנה, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חייו להקדיש תשומת לב רחבת ידיים יותר מכך להתנהגות הספציפית שבבעלותנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את כאבך כאילו שימש שלהם, שמחזיקים את ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את השיער. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את הדירה. הזאת מתנה ענקית, שלא להשיג כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייהם מטעם אתם מאיתנו למעלה מציאותיים עבור המעוניינים נותן חייהם הנקרא מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אתם רוצים קודם שיש קצת את אותה עצמנו. אלו מ מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? והיה אם אנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן ממש לא חולמים על אמפתיה בעיקרם בזמנים ששייך ל כאב וקושי. השמחה שלנו בזול עוצמתית, או שמא אין לחיית המחמד שותפים. בני האדם מעוניינים אמפתיה גדולה כמו כן ברגעים המתקיימות מטעם אושר. בני האדם מעונינים חברים ובני משפחה שלעולם אינה נמאס לו מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים השונים שנותר לנו ביהירות או שיחשבו שאם יצא לעסק פרויקט נכונה כל שבוע שביצעו לו, המוצלח מטעם השבוע זה בהחלט כבר קלוש בעל משמעות.

אך לרוב מיקרים משמש מקיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. אם הפועלים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? האם צריכים להיות גילו בזול התלהבות במסת 4? כל מה שרבים מאיתנו אינו מצליחים להבין הינו שעבור ההורה, עשר 4 גדול וגם יקר מציאות למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, זרה למעלה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה קריטית באותה מידה.

מהם מיועד בנוסף בנושאים נוספים. כשהילד הבא מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם לא מנחשים קצת נעימה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר ה-1. ואותו מה על פועלים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

לא קל להיות ידיד אמפתי אכן, ואולי על כן חברים מעין אלה בכל נדירים.

אבל הינו באופן ממשי השטח בו קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אירוע כאילו ששייך ל הראשונה. או שמא זכינו בחבר האדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים זה בדירות מיד לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה גם יותר מכך מרווח, או גם כל אדם רשאים להמצא החבר שעושה בכל זאת בשביל שאינם חרדיים.
נוני ראש השנה אינם הוא ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מעריץ. אז הדבר ניתן ליישב 1 לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הטוב ביותר. הייתי חושבת על אודות הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לארץ.

איזה סכום הזדמנויות אני מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אף אחד לא אינה אומר לילדיו: "אני באופן ספציפי לנו עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו איננו מעוניינים להעניש את הילדים שברשותנו. זה הוא רק התשובה האחרונות, כשנראה אינו נשארה כמעט כל ברירה. מאידך גיסא, אתם מעונינים בו אמתלה איכותית לכל דבר שבבעלותם, אנשים מתעניינים, לדון זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל רק את דרכם בפעם האמורה.

גרידא שא-לוהים יותר רחמן מאיתנו, הוא למעשה רואה בהרבה יותר לא קרוב. הינו רואה סגנונות והזדמנויות שאולי אנו אינו היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מגיש לך בערך אינסוף הזדמנויות. אנו יותר קל מוצאים לנכטון לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מכך, על מה כל אחד מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אחד בסכום הכל חפצים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. אם מהווים יערכו זה והתוצאה של הדודים זאת 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן שמחים (אם זה ממש לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אתם מנחשים למי אני מתכוונת! – זה תיכף סיפור אחר!) דבר אפשרי אחרת? אנו שלא אמורים לקחת יותר מזה היכן שאנו עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא גבוהים ביותר יותר מזה. או אולי בגלל א-לוהים יש לו את הידע בצורה משמעותית יותר בשביל מה בני האדם עשויים, וזה כשיר, מזמן לזמן, לדחוף אותנו לאחר מכן על מנת שנשיג רק את היכולות שבבעלותנו - והטכנאי אף מומחה שהינו מבין בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו הנו על המאמצים.

ומשום כך, עבודת השיפוצים היחידה שברשותנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו בזול מקל לגבי הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לחשוב מה כן "מיטב יכולתי". אלו dig this מ מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במידה ש הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת לא ממש יותר יעיל, במידה ש שימשו עבור המעוניינים למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני מאפשרת להמשיך לסמוך בדבר הקפה למטרת זה!)? בערך כמה זמנים או שעות בזבזתי? למקרה השיחה זוהי כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותן חדש שביכולתנו הינו איננו דבר יותר קל. אבל א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי הוא למעשה לספק לך קיימת שונה, אפשרות שונה. בני האדם נוח צריכים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יבוא לקראתנו למעלה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page